Web edukia bistaratu

Euskara ikasteko diru-laguntzak

Diru-laguntza eskatzeko interesa duenak honako hauek izan behar ditu kontuan:

Aurrez izena ematea (ikastaroa hasterako):

  •   Epea
    • Euskaltegian matrikulatu orduko egin behar da eskaera.
  •   Tokia
    • Udaletxean.
  •   Aurkeztu behar den agiria
    • Aurrez izena emateko orria bakarrik, behar bezala beteta (ikusi behean Aurrez izena emateko orria izeneko fitxategia).

Diru-laguntza eskatzea (ikastaroa amaitzean):

  •   Epea
    • Ikastaroa amaitu orduko (gehienez jota uztailaren 15erako)
  •   Tokia
    • Udaletxean.
  •   Aurkeztu behar diren agiriak
    • Eskabide-orria behar bezala beteta (ikusi behean Eskabide-orria izeneko fitxategia).
    • Nortasun-agiriaren fotokopia.
    • Banketxe edo aurrezki kutxaren agiria, kontu korrontearen titularra zarela egiaztatzen duena (adin txikikoen kasuan, konturik propiorik izan ezean, gurasoen kontuaren agiria ekarri beharko da).
    • Matrikularen gastua egin dela egiaztatzen duen bankuko agiria.
    • Gipuzkoako Foru Aldundiarekiko zerga-betebeharrak egunean daudela egiaztatuko duen agiria (inoiz diru-sarrerarik egon ez denean, erantzukizunpeko adierazpena sinatuta ekarri beharko da -ikusi informazio erlazionatua-).
    • Pentsiodunen txartela edota Gizarte Segurantzako lan-bizitzaren txostena, langabezian edo erretiratuta egonez gero.
    • Euskaltegiak emandako ziurtagiria. Bertan matrikula kopurua, asistentzia eta aprobetxamendua aipatuko dira.