Estamos en la zona roja: Normas y medidas que cumplir
12·04·2021
Herritarrei jakinarazten zaie Irurako udalerrian dugun Covid-19aren eragin-tasa ehun milatik 500 baino handiagoa denez, eremu gorrian gaudela. Eremu gorrian egoteak, egoera epidemiologiko larria bizi dugula adieraz-ten du eta birusaren hedapena oso han-dia izaten ari dela.
Eusko Jaurlaritzak prebentzio eta kontrol neurri bereziak ezarri ditu eremu gorrian dauden herrientzat. Honakoak dira:
- Mugikortasuna murriztua, ezingo da herritik sartu-irten, ondoko herrira eta lan, ikasi, medikura eta baimendutako jardueterako ezik.
- Ostalaritza establezimenduak irekita, baina barrukaldean gosaria eta bazkariak eman ahal izango dira, 6.30 - 9.30, eta 13.00 - 16.30 ordutan
- Barrukaldean kirol jarduera 4 lagunetako taldeak bakarrik.
- Gainontzeko neurriak orain arte bezala
- Irurako Udalak neurri guztiak zuzen betetzeko deia egiten du.
- Egoera larria bizi dugu eta arduraz jokatzeko unea da, bai indibidualki eta baita kolek-tiboki ere.
- Horixe izango da birusaren zabalpena gelditzeko eta pertsonen bi-ziak salbatzeko modu bakarra.
Se informa a la ciudadanía que dado que la tasa de incidencia de la Covid-19 en el municipio de Irura es superior a 500 casos de cada cien mil, nos encontramos en la denominada zona roja. Esto indica que vivimos una situación epidemiológica muy grave, que la propagación del virus está siendo muy elevada y que en estos momentos está descontrolada.
El Gobierno Vasco ha establecido medidas especiales de prevención y control para las poblaciones que estamos en la zona roja. Son las siguientes:
- Con movilidad reducida, no se podrá entrar y salir de la localidad, salvo en la vecina y para el trabajo, estudio, médico y actividad autorizada.
- Establecimientos hosteleros abiertos, pero en el interior se podrán dar desayuno y comidas, de 6.30 a 9.30, y de 13.00 a 16.30 horas
- Actividades deportivas en el interior sólo grupos de 4 personas.
- El resto de medidas como hasta ahora
- El Ayuntamiento de Irura hace un llamamiento al correcto cumplimiento de todas las medidas de prevención establecidas.
- Vivimos una situación grave y es un momento en el cual debemos actuar con responsabilidad, tanto individual como colectiva.
- Es la única manera de detener la propagación del virus y salvar vidas.